Lindome Gymnastikförening
Träna i Lindome - Vi främjar rörelse genom hela livet, för såväl barn som vuxna

Träna i Lindome - Välkommen till Lindome Gymnastikförening!

Den som motionerar mår bättre, lever längre, skrattar oftare,
tänker snabbare, orkar mer och sover lugnare.

Varmt välkomna att träna med Lindome gymnastikförening under säkra förhållanden.

Mvh Styrelsen

Nyfiken på våra gruppträningar? Välkommen att prova på.
2023-12-09 14:23

Är du nyfiken på våra gruppträningar för vuxengrupper? I menyn högst upp hittar du alla vuxengruppers egna sidor med beskrivningar.  För mer information kontakta ledaren, klicka här för att se kontaktuppgifter

Om du därefter vill börja träna i en grupp så anmäl dig här.  Du behöver anmäla dig i gruppen även för att prova-på-träna. Är du redan med i en grupp och vill anmäla dig till en ny grupp, så använder du samma anmälningsförfarande.

Vi kan inte ta emot nya deltagare i grupperna utan att du först har anmält dig enligt instruktion ovan!

För anmälan till vuxenträningsgrupper, klicka på knappen Anmälan vuxengrupp i menyn uppe till höger.

1. Logga in på bokningssidan med din e-postadress. Du får då ett mail med en engångskod, som du anger för att bekräfta dina uppgifter.
  2. Boka in dig på den eller de vuxenträningsgrupper du vill träna i.
  3. Du som är ny medlem och vill prova-på-gympa anmäler dig också på detta sätt.
  4. Vi skickar ut avisering om betalning av medlems- och träningsavgift.

Du som vill betala med Epassi, kontakta vår fakturaansvarig innan betalning: by.lindson@telia.com

Beloppet som betalas med Epassi är exklusive aviavgift, dvs endast medlems- och träningsavgift.

Ny paragymnastikgrupp för barn startar till vårterminen
2023-11-30 19:40

Alla kan gympa (paragymnastik för barn)

Välkomna till alla barn som inte hittat rätt i någon annan gympagrupp. Detta är en grupp för barn med funktionsnedsättning i någon form; intellektuell, rörelsebegränsning, diverse syndrom eller andra former av särskilda behov.

Klicka här för att läsa mer!

Varannan lördag JÄMNA veckor i Skånhällaskolans sporthall, start v.2

Anmäl ditt barn via anmälningsformuläret i högermenyn: Anmälan Barngrupp

Kryssa i anmälan till Alla kan gympa i särskilt fält i formuläret.

Grattis till våra tävlande ungdomar
2023-11-28 18:29

Här hittar du mer om Briljant på tävling och Diamant på tävling.

Stort grattis till deltagande och fina insatser. Vi säger också tack och bra jobbat till de ledare som tränat med ungdomarna inför tävlingarna och gjort det möjligt för dem att delta.

Vill du vara med och bidra till föreningens verksamhet?
2022-03-10 20:04

Lindome Gymnastikförenings styrelse har ca 3-4 möten per termin. Styrelsearbetet innebär att tillsammans med likasinnade utveckla och driva Lindome gymnastikförening med målsättning att vara en förening som erbjuder rörelse för hela livet.

Har du lust att vara med? Eller vet du någon som du tror kan vara intresserad? Hör av dig till din ledare eller till Birger Ekegren i valberedningen telefon 073-930 83 39 eller via mail birger.ekengren@hotmail.com

Du kan också kolla i vår aktivitetslista för mindre uppgifter att hjälpa till med: Aktivitetslistan

Intresserad av träningskläder med föreningens logotype?
2021-10-14 19:07

Nu är webshopen på Intersport öppen. Klicka på länken nedan så kan du se vilka kläder och accessoarer som du kan köpa med föreningens logotype på.

Webshopen

Nyheter från våra grupper